HR admin, munkaügy
A kiszervezett munkaügyi szolgáltatás kapcsán, dedikált kollégánk látja el a vállalatnál felmerülő hr admin feladatokat, remote work (távoli munkavégzés) keretében, de 0-24h-ás rendelkezésre állással és ügyfélszolgálattal.
A szolgáltatás az alábbi főbb területekre terjed ki:
1. Munkavállalók (alkalmi, diák, kölcsönzött) BE- és KIlépetetése
- be- és kilépéshez szükséges adatok és dokumentumok begyűjtése
- adatok lejelentése/továbbítása bérszámfejtőnek (és egyéb szereplőknek)
- pre-onboarding és pre-offboarding ellátása (kapcsolattartás a vezetővel és munkavállalóval)
- be- és kilépők belső kommunikációja
2. Munkaszerződés-kezelés (munkaszerződés, tájékoztató, munkaköri leírás)
- Új munkavállalók munkaszerződéseinek elkészítése és aláírása
- Szerződésmódosítások és munkaügyi megállapodások kezelése
- Belépő nyilatkozatok, egyéb belépő dokumentumok (pl. Cafeteria) kezelése
- Munkaviszony megszüntetésének adminisztrációja (felmondás, közös megegyezés)
3. Havi zárások, kapcsolattartás a bérszámfejtővel
- Bérszámfejtéshez szükséges adatok átadása
- Havi zárással kapcsolatosan kérdések megválaszolása 24 órán belül
- Bérszámfejtéssel kapcsolatos kérdések és problémák kezelése, válaszok továbbítása a munkavállalók részére
4. Munkaügyi adminisztráció
- Munkavállalói adatok karbantartása és nyilvántartások vezetése
- Távollétek, szabadságok és betegszabadságok nyomon követése
- Munkaügyi szabályzatok, policyk megírása
- Igazolások kiadása, koordinálása
- Adónyilatkozatok koordinálása, kiküldése, nyilvántartása
- Munkavédelmi és egészségügyi előírások betartása és felügyelete
5. Riportok, kimutatások készítése
- A rendelkezésre álló munkaügyi adatok alapján havi és ad-hoc riportok készítése
6. Munkaidő- és jelenlétnyilvántartás
- Dolgozók munkaidő-beosztásának kezelése
- Munkaidő-nyilvántartó rendszerek működtetése
Induló ár: 540.000 Ft + áfa / hó *
*az ár változhat a cég méretétől és az igényelt szolgáltatások függvényében