a legjobb jelölteket kapod

Toborzás

Szórd a világra és az online térbe nyitott pozícióidat, korlátok és határok nélkül! Találj meg minden olyan jelöltet, aki értékes lehet számodra!

A HR School a hagyományos, kiszervezett toborzás mellett most újfajta lehetőséget is kínál.

Hagyományos toborzás

Üres, megüresedő, esetleg létesítendő pozícióitok vannak? A HR School vállalja potenciális munkavállalók felkutatását és megnyerését!

Egy részletes telefonos breif (~1 óra) után elkészítjük az álláshoz tartozó munkaköri leírásokat profilt, kiválasztjuk a megfelelő toborzási felületeket, megírjuk a legprecízebb, célzott (pl. „Y generációs”) álláshirdetéseket.

Az álláshirdetés a toborzás legáltalánosabb formája, hiszen egyszerű, gyors és széles körben elérhető. Akkor végzünk jó munkát, ha a hirdetés szövege pontos, stílusában és tartalmában a szervezethez passzoló – hiszen ez már önmagában megszűri a jelentkezőket. A figyelemfelkeltő és kreatív hirdetéssel igyekszünk a megfelelő célcsoportot célozni, kellő információt szolgáltatni a cégről, megfogalmazzuk a pályázóval szemben támasztott követelményeket és vázoljuk karrierlehetőségeit.

A beérkező pályázatok áttekintése után a legalkalmasabb jelölteket interjúztatjuk, végül átadjuk a letisztult jelöltlistát.

Akkor ajánljuk, ha:

  • nincs idő avagy belső erőforrás a hirdetések, toborzások, interjúk profi menedzseléséhez,
  • régóta hirdettek a hagyományos módokon, ugyanazzal a szövegezéssel és csatornákon, de kevés vagy nulla eredménnyel
  • szeretnétek, ha a belső HR felszabadulna, és a toborzást-kiválasztást erre szakosodott profik csinálnák, gyorsan és hatékonyan, garantált határidőkkel
  • nincs HR a cégen belül, és szívesen levennétek a vezetők válláról ezt a feladatot

Új, online toborzási megoldás!

Az online marketing hirdetési eszközeiben rejlő potenciált használjuk ki a lehető leghatékonyabban, az adott cég egyedi igényeire szabva.

A jelölt csak profi hirdetést és tartalmat lát, jelentkezni pedig néhány gomb megnyomásával tud az egyedileg kialakított landing page-en.

Mi az a landing page?
Kvázi egy karrieroldal, ami teljesen besimul a céges arculatba. Toborzó portálunk egyedileg arculatosított érkezőoldalait úgy fejlesztettük, hogy technikailag tökéletesen megfeleljenek a közösségimédia-hirdetések feltételeinek.
A népszerű állásportálokkal szemben előny, hogy a felhasználó nem találkozik konkurens hirdetésekkel, regisztrációját azonnal és kizárólagosan adja le.

Hogyan találnak rá?
A Google Ads, Facebook, YouTube és akár LinkedIn csatornákon keresztül, célzott hirdetésként találkoznak az álláslehetőséggel, ami garantáltan célba ér, hiszen a hirdetéseket a jelöltek médiafogyasztási szokásai és személyes jellemzői alapján célozzuk.

Jelentkezés folyamata
A jelentkezés egyedi űrlap segítségével történik, melyet külön a meghirdetett pozícióra alakítunk ki, hogy egyszerre könnyítsük meg a jelentkező és a hirdető dolgát a szelektálásban. Álláshirdető partnereink saját adminisztrációs felületen láthatják a beérkező jelentkezéseket, adataikat táblázatba foglalva tölthetik le.

Akkor ajánljuk, ha:

  • elszakadnátok végre a hagyományos állásportáloktól
  • nagyon pontos jelölt-profilotok van, amire folyamatosan és/vagy régóta kerestek
  • újra meg újra be kell töltenetek ugyanazt a pozíciót (pl. mert nagy a cserélődés vagy egyszerre sok ugyanolyan pozíciótok van)
  • ha szeretnétek egyből passzív (állást épp nem kereső, de nyitott) jelölteket is megszólítani a munkaerőpiacon

EREDMÉNYESEN ÉS GYORSAN

TELJESKÖRŰ TOBORZÁS

Ha egy listát szeretnél kapni potenciális jelöltekkel recruiter csapatunktól, ne habozz, bízd profikra a toborzásotokat!

AKTÍV ÉS PASSZÍV ÁLLÁSKERESŐK

A közösségi média hirdetési felületein és PPC hálózatokon minden személyt elérünk, akire online jelenléte alapján illenek a keresett jelölt jellemzői.

GYORS EREDMÉNYEK

Egy online toborzási kampányt, amennyiben minden szükséges információ rendelkezésre áll, egy hét átfutási idővel elindíthatunk.

Toborzási ágaink

Kiszervezett (RPO) toborzás

Hirdetünk, keresünk, interjúztatunk, kiválasztunk


Hagyományos toborzást is átveszünk. RPO (Recruitment Process Outsourcing) MEGOLDÁSUNK keretében recruiter csapatunk vállalja a céged meghatározott számú toborzásának teljes levezénylését. Neked csak az álláshoz tartozó profilt kell megadnod, a többit ránk bízhatod! Mit tartalmaz a HR School.hu-hoz kiszervezett RPO?

  • a részletes brief-felvételt (a pozícióról, az elvárásokról, ideális jelöltről, a cégről, a feladatokról)
  • az álláshirdetés profi szövegezését
  • a hagyományos (online) álláshirdetési csatornák és a kapcsolódó social media felületek kezelését
  • pontos és gyors előszűrést
  • a potenciális (legjobb) jelöltek interjúztatását
  • jelöltprofil összegzést és javaslatot a felvételhez

havi 1 pozíció esetén: 490.000 Ft+áfa / hó

havi 2-3 pozíció esetén: 790.000 Ft + áfa / hó

Social media recruitment

Lekörözzük az állásportálokat


Új, online toborzási megoldásunk egy olyan újszerű, speciális szolgáltatás, amelynek lényege, hogy:

  • a keresésre, pozíciókra, cégre szabott landing page-et készítünk, amely teljesen illeszkedik a cég arculatába, brandjébe, alapul szolgál az online térben történő virtuális kampányokhoz.
  • ezen kampányokat utána a Facebook, Google Ads és YouTube, LinkedIn csatornákon terjesztjük, fizetett, célzott hirdetésként futnak, ily módon jutva el célzott potenciális, 100%-ban profilhoz illeszkedő jelöltekig.

Ár: 490.000 Ft + áfa-tól (1 pozíció, 2-4 hét hirdetéssel)

Dolgozzunk együtt!

Ne habozz, bízd profikra a toborzásotokat és próbálj ki velünk új megoldásokat! HR School – „Semmi mellébeszélés – színtiszta professzionalitás toborzásban is!”

Vedd fel velünk a kapcsolatot!

Kosárhoz adva

Kosár kiürítve

Kérlek jelentkezés előtt fejezd be a jelenlegi vásárlásod!